۶ دقیقه
تزریق ژل لب مدل نچرال

تزریق ژل لب مدل نچرال

آنچه می خوانید...

برخی از افراد دارای لب های باریکی هستند و برخی دیگر به دلیل افزایش سن حجم لب های خود را از دست داده اند، لب ها مرکز صورت هنگام صحبت کردن و لبخند زدن هستند. ترمیم و تقویت لب ها برای ظاهر کلی صورت بسیار مهم است.برای تزریق فیلر لب، پزشک تناسب و ویژگی های صورت را در نظر می گیرد. در واقع تزریق ژل لب مدل نچرال، به تناسب قسمت پایین صورت کمک می کند، زیرا فرم لب ها را با فک، بینی و چانه متناسب می کند.

شماره تماس برای تزریق ژل لب مدل نچرال

تزریق ژل لب مدل نچرال یا طبیعی به معنی آن است که کانتور و فرم لب را بهبود ببخشد، در واقع با این روش فرم لب تغییر قابل توجهی نخواهد کرد و افزایش حجم بیش از حدی برای زیباجو رخ نمی دهد. بلکه پس از این نوع تزریق ژل لب، تقارن و حجم طبیعی لب بازگردانده می شود. از دیگر شیوه هایی که برای زیبا سازی لبخند و صورتتان می توانید استفاده کنید تزریق چربی به صورت است.

بهترین نوع تزریق فیلر لب: مدل نچرال

در واقع بهترین نوع تزریق فیلر لب، حالتی است که قابل توجه نباشد و طبیعی به نظر برسد. بهترین نتایج این مدل تزریق فیلر لب، برای سایر افراد چندان قابل تشخیص نخواهد بود! افراد زیادی به خصوص سلبریتی ها و افراد مشهور تمایل به انجام تغییراتی دارند که قابل توجه و مشخص نباشد در عین حال ظاهر آنان را بهبود ببخشد.

نحوه تزریق ژل لب مدل نچرال

پزشک ابتدا، لب طبیعی زیباجو را ارزیابی می کند و درمان را با دقت متناسب با صورت وی تنظیم می کند. برای اطمینان از راحتی زیباجو از ترکیبی از بی حس کننده موضعی و ژل بی حس کننده استفاده می شود. دکتر معمولاً از یک میکرو کانولا (ابزاری با انتهای نازک) برای تزریق فیلر استفاده می‌کند که کبودی و تورم و سایر خطرات را کاهش می ‌دهد. در نهایت، پزشک درمان را بر اساس بهترین ترکیب از تکنیک های تزریقی برای دستیابی به نتیجه مناسب برای لب های هر شخص پس از ارزیابی در نظر خواهد گرفت.

نحوه تزریق ژل لب مدل نچرال

پس از تزریق فیلر لب مدل نچرال، ممکن است مقداری تورم و احتمالاً مقداری کبودی را تجربه کنید، اگرچه بسیاری از زیباجویان دکتر عوارض کمی تجربه خواهند کرد و می ‌توانند به فعالیت روزمره خود ادامه دهند. با این حال، بهتر است زمان درمان خود را با فالیت ها و امور اجتماعی خود تنظیم کنید.

مراحل تزریق ژل لب مدل نچرال

مرحله اول – مشورت و رضایت

درک این نکته مهم است که فیلر ها فقط داروهای تجویزی هستند، و این بدان معنی است که مهم است که پزشک در مورد زیباجو و سابقه پزشکی او و همچنین انتظارات زیباجو از تزریق فیلر آگاهی پیدا کند. علاوه بر این، آناتومی صورت پیچیده است، بنابراین توصیه می‌شود که فقط به پزشکان ماهر، اجازه دهید تا تزریق فیلر لب مدل نچرال را انجام دهند.

مرحله دوم درمان

تزریق فیلر حدود 30 تا 45 دقیقه طول خواهد کشید. از شما عکس گرفته می شود سپس اولین بخش از درمان شما تجویز بی حسی است به این ترتیب تا حد امکان تزریق فیلر لب برای زیباجو راحت و بدون درد خواهد بود. پزشک دستورالعمل هایی را در مورد روش های مراقبت پس از درمان به شما ارائه خواهد داد بهتر است به تمام نکات پزشک به دقت گوش دهید و همه دستورات پزشک را انجام دهید.

مرحله سوم – چک آپ

بهترین راه برای کسب نتیجه قابل قبول از تزریق فیلر لب نچرال بررسی لب ها توسط پزشک است که بهتر است این ویزیت یک هفته بعد از تزریق فیلر تنظیم شود. این ویزیت به پزشک این امکان را می دهد تا با بررسی وضعیت فیلر لب، رسیدن به نتیجه دلخواه را برای زیباجو تسریع بخشد. زیرا گاهی هنگام ویزیت، پزشک مجددا مقداری فیلر تزریق می کند تا لب ها فرم بهتری پیدا کنند.

مرحله چهارم – تکرار درمان

بسته به سرعت متابولیزه شدن فیلر و میزان تزریق اولیه و فیلری که استفاده شده است، 6 تا 24 ماه پس از درمان اولیه به درمان مجدد نیاز خواهید داشت. پزشک شما در مورد اینکه چه زمانی ممکن است به تکرار درمان نیاز داشته باشید، توصیه هایی خواهد کرد.

خطرات تزریق ژل لب مدل نچرال چیست؟

بسته به ناحیه ای که تزریق می شود، نوع فیلر و روش تسکین درد مورد استفاده، ممکن است احساس ناراحتی بین افراد متفاوت باشد.

شایع ترین عارضه جانبی، خونریزی خفیف پس از قرار دادن سوزن در پوست است. سایر خطرات شامل کبودی، حساسیت، قرمزی و تورم در اطراف محل تزریق است. این علائم ممکن است 2 تا 3 روز طول بکشد تا به طور کامل از بین بروند، به خصوص در اطراف لب که پوست حساس تر است.

خطرات تزریق ژل لب مدل نچرال چیست؟

به ندرت، واکنش های آلرژیک ممکن است پس از تزریق فیلر رخ دهد. این موارد شامل قرمزی طولانی مدت، تورم، خارش و برجستگی در پوست است. چنین علائمی ممکن است در قسمت های اندک یا همه نقاط تزریق ظاهر شود. در صورت وقوع، در تزریق بعدی، این موارد مدیریت خواهد شد.

مانند هر درمان پوستی، باید از تزریق در مناطقی که پوست متورم است یا عفونت وجود دارد، به عنوان مثال، آکنه فعال اجتناب شود. اگر سابقه تبخال یا تاول های تب در ناحیه تحت درمان دارید، تزریق فیلر ممکن است منجر به جوش شود فیلر لب را برای زنان باردار یا شیرده انجام نمی دهند، زیرا ایمنی آن آزمایش نشده است. پس از انجام این نوع تزریق ژل لب به شما توصیه می کنیم تزریق فیلر برای خط خنده را نیز امتحان کنید.

بعد از فیلر لب مدل نچرال چه اتفاقی می افتد؟

پس از درمان، می توانید به فعالیت عادی خود ادامه دهید. توصیه های پس از درمان ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • استفاده از آنتی هیستامین ها تورم را کاهش می دهد، اما این تورم خود به خود در عرض 24 ساعت برطرف می شود.
  • استفاده از مسکن های سبک برای کاهش هر گونه ناراحتی در 24 ساعت اول.
  • کبودی و تورم باید پس از چند روز کاهش یابد، اما می تواند تا یک هفته ادامه یابد.

نتیجه گیری

تزریق ژل لب مدل نچرال، یکی از شیوه های جدید تزریق ژل لب است که به شما کمک می کند لب هایی با فرم طبیعی و با رفع نواقص آن داشته باشید. همچنین موجب می شود تا شما لبخند و صورتی زیباتر داشته باشید. در واقع تزریق ژل لب مدل نچرال، به تناسب قسمت پایین صورت کمک می کند، زیرا فرم لب ها را با فرم کلی صورت شما متناسب می کند.

دکتر آزیتا مولازاده

دکتر پوست، مو، زیبایی و لیزر سابقه ۱۵ ساله در زمینه زیبایی سابقه چندین سال تدریس روش های نوین تزریق ژل، بوتاکس و سایر خدمات زیبایی ( تزریق چربی، چال گونه، نخ گذاری) دارنده مدرک معتبر از کنگره ای جهانی در زمینه زیبایی.دارنده مدرک کنگره بین المللی Cosmetology و Aesthetic Practices تورنتو کانادا، دارنده مدرک کنگره آمیامد Amiamed آلمان در زمینه میکرونیدلینگ پیشرفته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره رایگان!