۵ دقیقه
 اندولیفت بهتر است یا هایفو؟

 اندولیفت بهتر است یا هایفو؟

آنچه می خوانید...

اندولیفت بهتر است یا هایفو؟ این سوال افرادی است که قصد دارند از روش‌های غیر‌جراحی برای جوانسازی پوست استفاده کنند. باید اشاره کنیم که هر دوی این روش‌ها برای جوانسازی و سفت کردن پوست مورد استفاده قرار می‌گیرند ولی برای اینکه بدانید کدام روش برای پوست شما بهتر است، پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این مقاله از سایت دکتر مولازاده همراه ما باشید.

اندولیفت چطور انجام می‌شود؟

قبل از انجام اندولیفت محل مورد نظر توسط پزشک آماده‌سازی شده و استریل می‌شود. سپس با کمک دستگاهی که ضخامت آن به اندازه تار مو است فرایند اندولیفت انجام می‌شود.

در این روش از امواجی با طول 1470 نانومتر استفاده می‌شود تا جوانسازی و سفت شدن پوست به خوبی انجام گیرد. برای اینکه اندولیفت به درستی به پوست تاثیر بگذارد پزشک معالج منافذ ریزی بر روی پوست ایجاد می‌کند که اشعه لیزر از طریق منافذ بر عمق پوست برخورد کند.

📞 برای مشاوره و رزرو نوبت با شماره ۰۹۱۲۰۵۷۳۳۰۱ تماس بگیرید 📞

هایفوتراپی چه زمانی پیشنهاد می‌شود؟

در ادامه بحث اندولیفت بهتر است یا هایفو به این موضوع می‌پردازیم که چه زمانی بهترین وقت برای انجام هایفوتراپی است. هایفوتراپی نیز جز روش‌های جوانسازی محسوب می‌شود ولی باید بدانید که چه زمانی و در چه مواردی می‌توانید از این روش استفاده کنید.

+ افتادگی پوست

اگر از افتادگی پوست خود رنج می‌برید هایفوتراپی یک پیشنهاد مناسب برای شما است. در این روش غیر جراحی با کمک اشعه‌های لیزر بر روی بافت پوست، کلاژن سازی فعال شده و الاستین پوست افزایش می‌یابد که باعث می‌شود پوست صورت شما به مرور زمان جمع شود.

+ از بین بردن و کم رنگ کردن چروک‌ها

با مرور زمان و افزایش سن ایجاد چین و چروک در پوست بسیار بالا می‌رود. از این رو با روش هایفوتراپی و فعال سازی کلاژن سازی پوست می‌تواند تا حد زیادی این مشکل را رفع کنید.

+ لک‌های پوستی و انواع جوش و آکنه

برخی از لک‌های پوستی با روش درمان هایفو قابل رفع شدن هستند. همچنین در صورت داشتن جوش و آکنه نیز می‌توانید به سراغ هایفو تراپی رفته و به بهتر شدن پوست کمک کنید.

با این حال قبل از اقدام به استفاده از هر روش جوانسازی با متخصص پوست مشورت کرده و روش مناسبی را برای مشکلات پوستی خود پیدا کنید.

هایفوتراپی چه زمانی پیشنهاد می‌شود؟

مزایا و معایب جوانسازی پوست با اندولیفت

اندولیفت روش پرطرفدار در جوانسازی پوست است که باعث شده افراد زیادی به سراغ این روش درمانی بروند. با این حال این روش معایب و مزایایی دارد که در ادامه به آن می‌پردازیم:

مزیت‌های روش اندولیفت

  • نداشتن خونریزی
  • دوره نقاهت کوتاه مدت
  • بدون نیاز به بیهوشی و بخیه
  • تغییرات بعد از یک جلسه خود را نشان می‌دهد.
  • به صرفه بودن و بدون آسیب رسیدن به پوست
  • دارای امنیت بالا نسبت به دیگر روش‌های جوانسازی

معایب روش‌های اندولیفت

  • قرمزی پوست
  • ورم پوست
  • ایجاد کبودی
  • خارش و سوزش پوست
  • ایجاد بی‌حسی در پوست

مزایا و معایب جوانسازی پوست با هایفوتراپی

جوانسازی پوست با روش هایفوتراپی با توجه مزیت‌هایی که دارد معایبی را نیز به همراه دارد. در این بخش به مزیت‌ها و معایب هایفوتراپی می‌پردازیم:

مزیت‌های هایفوتراپی 

  • استفاده از پیشرفته‌ترین روش برای جلوگیری ایجاد چین و چروک و رفع آن
  • درمان بدون درد و کاملا این
  • بدون داشتن دوره نقاهت
  • درمان سریع و بدون عارضه
  • بدون نیاز به جراحی لیفت 
  • بدون نیاز به بیهوشی و بی‌حسی

معایب روش هایفوتراپی

  • قرمزی
  • تورم ( ورم پوست)
  • بی‌حسی
  • افزایش رنگدانه ها و تیره شدن پوست

جوانسازی پوست با هایفو بهتر است یا اندولیفت؟

در پاسخ به سوال  اندولیفت بهتر است یا هایفو نمی‌توان یکی از روش‌ها را به عنوان روش درمانی و جوانسازی بهتر معرفی کرد. چرا که هر یک با توجه به ویژگی‌هایی که دارند مورد استفاده قرار می‌گیرند. هر دوی این روش‌ها کمک زیادی برای جوانسازی پوست و از بین رفتن چربی‌های اضافی پوست کرده و هر دو خوب و مناسب اند. تفاوت‌های که هر یک از روش‌های جوانسازی پوست دارند عبارت است از:

۱- هزینه

اندولیفت نسبت به هایفو هزینه بیشتری دارد و حدود دو برابر بیشتر از هایفوتراپی باید برای اندولیفت هزینه کنید.

۲- ماندگاری

اندولیفت بین 2 الی 3 سال ماندگاری دارد در صورتی که ماندگاری هایفوتراپی حدود 12 الی 18 ماه است.

۳- عوارض

هایفو جز روش‌های بدون عارضه است ولی اندولیفت دارای عوارضی مثل کبودی و درد می‌باشد.

✍️ بیشتر بدانید: عوارض هایفوتراپی چیست؟

۴- جلسات

هر دو در تعداد جلسات کم و حدود یک ساعت انجام می‌شود.

۵- دوره نقاهت

در هایفوتراپی نیازی به طی کردن دوره نقاهت نیست ولی در اندولیفت نیاز است تا دو سه روز استراحت کرده و از پوست خود مراقبت کنید.

استفاده همزمان از اندولیفت و هایفوتراپی

استفاده همزمان از اندولیفت و هایفوتراپی

در برخی از موارد در جوانسازی پوست از هر دو روش اندولیفت و هایفوتراپی استفاده می‌شود. تشخیص استفاده به صورت همزمان از هر دو روش به پوست مراجعه کننده بستگی دارد. از این رو پزشک متخصص با توجه به شرایط هر شخص روش‌های مختلفی را انتخاب می‌کند و قادر است از هر دو روش برای جوانسازی به صورت همزمان استفاده نماید.

انتخاب بهترین پزشک برای انجام هایفو و اندو

در تشخیص اندولیفت بهتر است یا هایفو بهترین کار مراجعه به پزشک است. چرا که متخصصین شناخت کافی از روش های درمانی داشته و قادر به راهنمایی بهتری در این زمینه هستند. دکتر آزیتا مولازاده با توجه به تخصص و تجربه کافی در مورد انجام هایفوتراپی و اندولیفت می‌تواند اطلاعات کافی در مورد استفاده از روش های جوانسازی در اختیار شما قرار دهد.

*~ سوالات متداول اندولیفت بهتر است یا هایفو ~*

آیا می‌توان از هر دو روش برای جوانسازی پوست استفاده نمود؟

استفاده از دو روش هایفوتراپی و اندولیفت با توجه به تشخیص پزشک امکان پذیر است و عوارض خاصی به همراه ندارد.

هزینه اندولیفت بیشتر است یا هایفوتراپی؟

با توجه به روش انجام هر یک، اندولیفت هزینه ای حدود دو برابر بیشتر از هایفوتراپی دارد.

آیا بعد از انجام فرایند جوانسازی پوست نیاز به تمدید مجدد است؟

ماندگاری اندولیفت حدود 2 الی 3 سال و هایفوتراپی حدود 12 الی 18 ماه است. به همین خاطر باید با توجه به شرایط پوستی خود بعد از اتمام دوره برای تمدید مجدد آن اقدام نمایید.

دکتر آزیتا مولازاده

دکتر پوست، مو، زیبایی و لیزر سابقه ۱۵ ساله در زمینه زیبایی سابقه چندین سال تدریس روش های نوین تزریق ژل، بوتاکس و سایر خدمات زیبایی ( تزریق چربی، چال گونه، نخ گذاری) دارنده مدرک معتبر از کنگره ای جهانی در زمینه زیبایی.دارنده مدرک کنگره بین المللی Cosmetology و Aesthetic Practices تورنتو کانادا، دارنده مدرک کنگره آمیامد Amiamed آلمان در زمینه میکرونیدلینگ پیشرفته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره رایگان!