۵ دقیقه
لیفت-صورت-با-نخ

معجزه لیفت صورت با نخ در جوانسازی پوست

آنچه می خوانید...

عوامل بسیاری در از بین رفتن ظاهر و نمای صورت موثر می باشد. یکی از مهم ترین این عوامل بالا رفتن سن و از بین رفتن بافت های نرم پوست است که نتیجه آن می تواند شل شدگی و افتادگی پوست باشد. لیفت صورت با نخ تغییرات قابل ملاحظه ای را در چهره افراد ایجاد می کند، با کمک لیفت صورت با نخ پوست صاف تر و جوانتر می شود، در نتیجه این امر می تواند سبب افزایش اعتماد به نفس در افراد گردد. برای لیفت صورت با نخ از نخ های بخیه که قابل جذب هستند، استفاده می شود، این نخ ها سطح خاردار دارند که باید به بافت چربی در صورت متصل شوند  تا سبب از بین رفتن افتادگی و شلی پوست در صورت گردند.

از انواع روش های جوانسازی و کشیدن پوست می توان به روش لیفت صورت با نخ اشاره کرد که نسبت به سایر روش های جراحی با حداقل تهاجم می تواند چین و چروک های ایجاد شده بر روی پوست را از بین ببرد. در ادامه به نحوه عملکرد نخ در پوست می پردازیم. با ما همراه باشید…

 

هزینه-لیفت-صورت-با-نخ

لیفت صورت با نخ چیست؟

مکانسیم نخ به این صورت است که در بخش درم پوست قرار داده می شود. ضخامت درم در نواحی مختلف صورت با یکدیگر متفاوت است. نخ ها به همراه سوزن ها در درم جاگذاری می شوند. زمانی یک سوزن وارد درم می شود و نخ در آن قسمت جای گذاری می شود که نتیجه آن تخریب ناحیه می باشد. عکس العمل این تخریب سلول هایی دفاعی یا آگاهی بدن باعث می شود سلول های سازنده آن ناحیه افزایش پیدا کند. همچنین افزایش خون رسانی در منطقه و افزایش کلاژن سازی از جمله نتایج مثبت این روش می باشد. این کار باید توسط بهترین دکتر پوست و مو انجام شود تا نتایج مطلوب و مورد انتظار را همراه خود داشته باشد.

تفاوت لیفت با نخ و جراحی صورت

در بحث کشیدگی پوست جراحی پلاستیک حرف اول را می زند که قطعا نتیجه بهتر و طولانی مدت و کامل تری را دارد. از طرفی لیفت صورت با نخ نیز مزایای خود را دارد. اول اینکه یک کار بسیار ساده، سرپایی و  بدون عارضه ای می باشد. هزینه لیفت با نخ نسبت به جراحی بسیار کمتر می باشد. این دو عامل باعث می شوند که امروزه افراد زیادی به جای پرداخت هزینه های زیاد و تجربه یک عمل پرعارضه از یک عمل ساده و سرپایی استفاده می شود گرچه ماندگاری لیفت با نخ به اندازه جراحی باز نیست و نتیجه از نظر میزان کشیدگی پوست مانند جراحی باز پوست نیست و می توان بعد از یک الی دو سال بعد دوباره عمل لیفت با نخ را مجددا انجام داد. با توجه به بیان مزایا و معایب هر دو روش فرد می تواند بهترین روش را با توجه به شرایط خود انتخاب کند.

ترکیب لیفت با نخ و روش های جوانسازی دیگر

همزمان با لیفت صورت با نخ می توان تزریق چربی یا تزریق بوتاکس به فاصله دو الی سه هفته نیز انجام داد. انجام همزمان لیفت و تزریق موجب می شود نتیجه چشمگیرتری ایجاد شود و ایراداتی که در صورت است همزمان برطرف شود.

روش کار در لیفت صورت با نخ

لیفت صورت با نخ معمولا بین 60 تا 90 دقیقه زمان لازم دارد، این روش باید با استفاده از بی حسی موضعی انجام شود تا فرد در طی آن عملا دردی را احساس نکند. نخ های مورد استفاده بعد  از وارد شدن به زیر پوست این قابلیت را دارندکه بافت های صورت را به سمت بالا بکشند در نتیجه  این بافت ها را در موقعیتی عمودی قرار می دهند که سبب جوانسازی و زیبایی در چهره فرد می گردد.

مراقبت های بعد از لیفت با نخ

  • ماساژ عمیق بر روی پوست صورت انجام نشود.
  • تا 2 الی 3 هفته فعالیت بدنی شدید مجاز نمی باشد.
  • از خندیدن پرهیز شود.
  • از جویدن غذاهای سفت مانند ته دیگ پرهیز شود.
  • هنگام خواب بر روی صورت نخوابید.

 

لیفت-صورت-با-نخ

چه افرادی  کاندیدای مناسب برای لیفت صورت هستند ؟

بیشتر افراد در سن میانسالی که با افزایش سن پوست آن ها چروک و افتاده شده است، لیفت صورت با نخ را انجام می دهند، افراد در سن 35 تا 65 سال بهترین کاندیدا برای لیفت صورت هستند.

آیا لیفت صوت محدودیت دارد؟

افراد زیر کاندیدای مناسبی برای لیفت صورت نمی باشند  و لازم است تا از سایر روش ها برای جوانسازی پوست خود استفاده کنند .

  • افرادی که چربی کمی در صورت دارند
  • افرادی که غبغب بزرگی دارند و در ناحیه  پوست صورت خود دچار افتادگی شدیدی هستند
  • افراد با سن بالا که پوستشان نازک و آسیب پذیر  شده است
  • افرادی که توقعات غیر واقع بینانه از لیفت صورت با نخ دارند نیز کاندیدای خوبی برای این روش نیستند .

عوارض لیفت با نخ

به طور کلی عوارض ایجاد شده بعد از لیفت با نخ بستگی به این دارد کسی که اینکار را انجام می دهد لایه های پوست را بشناسد و تجربه کافی را در این زمینه داشته باشد. مواردی مانند قرینه نشدن دو طرف صورت، کبودی و ورم  عوارض بسیار ناچیز و جزئی می باشند که خطرناک و حاد نمی باشد و به مرور زمان بهبود پیدا می کند.

 

نتیجه گیری

لیفت صورت با نخ گرچه نتیجه طولانی مدت و ماندگاری ندارد، اما کشیدگی آن کاملا محسوس می باشد یعنی زمانی که فرد این کار را انجام می دهد نتیجه را بلافاصله می تواند مشاهده کند. لیفت با نخ نتایج بسیار محسوسی دارد و از بسیاری از روش های جوانسازی و کشیدگی پوست موثرتر می باشد اما نتیجه قطعا به اندازه جراحی پلاستیک رضابت بخش نیست.

دکتر آزیتا مولازاده

دکتر پوست، مو، زیبایی و لیزر سابقه ۱۵ ساله در زمینه زیبایی سابقه چندین سال تدریس روش های نوین تزریق ژل، بوتاکس و سایر خدمات زیبایی ( تزریق چربی، چال گونه، نخ گذاری) دارنده مدرک معتبر از کنگره ای جهانی در زمینه زیبایی.دارنده مدرک کنگره بین المللی Cosmetology و Aesthetic Practices تورنتو کانادا، دارنده مدرک کنگره آمیامد Amiamed آلمان در زمینه میکرونیدلینگ پیشرفته

7 پاسخ
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره رایگان!